عوامل موثر بر کیفیت کار کلاسهای چند پایه بر اساس پژوهش راسل و دیگران به نقل از نیلر (2000) عبارتند از:

  1. انتخاب معلم
  2. اندازه کلاس
  3. ایجاد تعادل در اندازه زیر گروه ها
  4. تعداد دانش آموزانی که مشکلات رفتاری دارند.
  5. سطح توانایی های دانش آموزان و سبک های یادگیری آنها
  6. میزان تلفیق و ادغام دانش آموزان پایه های مختلف برای برخی فعالیت ها
  7. سازماندهی برنامه تحصیلی دو یا چند ساله
  8. صرف وقت برای رویارو شدن با فشار ها و در خواستهای والدین

پرسش مهر19/ ترنم مهر؛پرتو کلمات دانش ,دانش آموزان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نورپردازی سالن زیبایی سئو ایران - seoiran اینفوگرافیک و نیوزگرافیک بليت هواپيما عکاسی تبلیغاتی داریوش دادگر تخفیف ویژه .:::پایگاه تفریحی یاسی فان:::. سایت خرید ملک در ترکیه هر روز بیا