طراحی کارت ویزیت ویژه 

طراحی و  چاپ کارت ویزیت  که یکی از مهم ترین ابزارهای لازم در بازاریابی محسوب می شود باید به گونه ای طراحی شود که نظر افراد را جلب نماید. و مسئله دومی که باید به آن توجه نمود کیفیت کارت ویزیت می باشد. برای اینکه کارتی داشته باشید که ماندگاری و دوام زیادی داشته باشد بهتر است از کارت های پی وی سی برای چاپ کارت ویزیت استفاده نمایید. برای  طراحی خاص ترین کارت ویزیت  شما میتوانید ایده های خاص خود را بر روی کارت ویزیت خود پیاده سازی کنید. این امر هرچه به صورت حرفه ای ترباشد، تاثیر بیشتری بر روی مخاطب می گذارد.

طراحی کارت ویزیت

نکاتی طلایی در طراحی کارت ویزیت

برای اینکه  بتوانید یه کارت ویژه و خاص داشته باشید توجه به نکات زیر بسیار تاثیر گذار خواهد بود:

  •  یکی از نکاتی که در طراحی خاص ترین کارت ویزیت مهم است رعایت سایز استاندارد آن می باشد. که رایج ترین آن ها ابعاد 4.8 در 8.5 سانتی متر، 9 در 6 سانتی متر و ی 5.5 در 5.5 سانتی متر می باشد.
  • از دیگر نکاتی که در هنگام طراحی باید به آن توجه نمود عدم استفاده از حاشیه در طراحی کارت می باشد . زیرا در هنگام برش کناره کارت های دیگر، کارت شما نیز برش بخورد و ممکن است که از هر طرف به میزان مساوی برش نخورد.
  • سعی کنید در طراحی کارت خود از رنگ هایی که با یکدیگر توازن و همخوانی دارند استفاده نمایید تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطب بگذارد. در عصر کنونی رنگ ها نمایانگر کیفیت برندینگ شما می باشند.
  • سعی کنید در طراحی از فونت های خوانا با سایز استاندارد استفاده نمایید

انواع کارت pvc - چاپ کارت پرسنلی و شناسایی - کارت تخفیف_ کارت هدیه کارت ,طراحی ,ویزیت ,استفاده ,نکاتی ,سانتی ,کارت ویزیت ,طراحی کارت ,استفاده نمایید ,سایز استاندارد ,ترین کارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات دانلود کده فروش محصولات ارایشی و بهداشتی و مکمل های بدن سازی رزرو هتل اجاره ویلا و سوئیت خرید اینترنتی هر چی کی بخوای آموزش زبان آلمانی